Ga naar de hoofdinhoud

Vaak gestelde vragen

FAQ

FAQ

  • Voor meer informatie over de routebeschrijving verwijzen we je graag naar deze pagina. De prijs voor de parking bedraagt €13/voertuig (11 EUR voor 15u) (ticket te koop aan de kassa's aan de ingang van het park).

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • Ja, er is een Kiss&Ride-zone waar je iemand kan afzetten en vanwaar je de parking zonder te betalen kan verlaten . 

    Gelieve de Kiss&Ride-borden en de instructies van ons parkingpersoneel te volgen.

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • De Easy Pass is een gratis gids die de toegang tot onze parken voor personen met een beperking (en max. 3 begeleiders) vergemakkelijkt.  

    Je vindt alle informatie over de Easy Pass op deze pagina.

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • Raadpleeg deze pagina voor onze openingsdagen en -uren.

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • Raadpleeg deze pagina voor onze openingsdagen en -uren. Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • Je kan vanaf 20 personen genieten van voordelige groepstarieven.  Raadpleeg de groepspagina voor bijkomende informatie.

  • Heb je je tickets niet ontvangen? Controleer eerst even je spambox, misschien zijn ze daar terechtgekomen. 

    Vind je ze ook hier niet? Vul dan het contactformulier in, zodat we je kunnen verderhelpen. 

    Contactformulier: *naam, *voornaam, *bestelnummer, *datum van de bestelling, *datum van het bezoek, *e-mailadres waarmee de bestelling werd gemaakt, *telefoonnummer, *GDPR opt-in

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • Heb je een foutje gemaakt tijdens je aankoop? Vul dan het contactformulier in, zodat we je kunnen verderhelpen. 

    Contactformulier: *naam, *voornaam, *bestelnummer, *datum van de bestelling, *e-mailadres waarmee de bestelling werd gemaakt, *telefoonnummer, *GDPR opt-in

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

  • Van april tot oktober is het niet nodig om je bezoek aan Walibi te reserveren, tenzij anders vermeld door de promo-partner.

    Tijdens de halloweenperiode moeten abonnees en houders van een niet-gedateerd ticket hun bezoek reserveren via het platform op onze website.

    Heb je nog vragen? Raadpleeg zeker onze pagina met veelgestelde vragen waar je heel wat antwoorden zal vinden.

Zijn er nog andere vragen?

 

Als je het antwoord op je vraag hier niet hebt gevonden, horen we graag van je. Schrijf ons en geef ons zoveel mogelijk informatie zodat we je kunnen helpen. 

Neem contact met ons op via ons formulier